برخی دنبال جمع آوری غنیمت در کشتی هستند، رئیس بعدی هماهنگ است!

به گزارش مجله سرگرمی، ابراهیم جوادی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه کشتی به رئیس و مدیری از جنس خودش احتیاج دارد، گفت: سالها در کشتی شاهد رفت و آمد و حضور روسای متعددی بودیم ولی در مجموع باید گفت کشتی به مدیری از جنس خودش احتیاج دارد. البته با توجه به شرایطی که برای رسول خادم در فدراسیون کشتی بوجود آمد باید قبول کرد وزارت ورزش به دنبال گزینه مورد نظر خودش است و مطمئنا با کسی مثل رسول خادم نمی تواند همکاری کند.

برخی دنبال جمع آوری غنیمت در کشتی هستند، رئیس بعدی هماهنگ است!

وی در خصوص گزینه های مطرح شده برای ریاست فدراسیون نیز توضیح داد: اسامی مختلفی را در روزهای اخیر شنیده ایم اما از امیررضا خادم و علیرضا دبیر به عنوان گزینه های اصلی نام برده می گردد. من با توجه به وضعیت کنونی کشتی بعید می دانم خادم و دبیر وارد عرصه ریاست فدراسیون کشتی شوند، چراکه به خوبی به ابعاد و زوایا این کار و مسئولیت سنگینی که در پی خواهد داشت، آشنایی دارند.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی دنیا گفت: مطمئن باشید وزارت ورزش با جدیت بدنبال انتخاب گزینه خودی است و در نهایت فردی را روانه انتخابات مجمع فدراسیون کشتی می نماید که کاملا با اهداف و سیاست های وزارت ورزش هماهنگ و همسو باشد.

جوادی در انتها با اظهار تاسف برای برخی چهره هایی که به محض رفتن رسول خادم وارد عرصه انتقاد شدند تا شاید در این آشفته بازار به چیزی برسند، اضافه نمود: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد حضور پررنگ و مستمر برخی از چهره هایی هستیم که انگار برای جمع آوری غنیمت آمده اند و به هر چیزی چنگ می اندازند تا سالها دوری و انزاوی خود را جبران نمایند. این افراد فرصت را مغتنم شمرده اند و برای تسویه حساب شخصی با رسول خادم از هیچ اقدامی دریغ نمی نمایند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6227

به "برخی دنبال جمع آوری غنیمت در کشتی هستند، رئیس بعدی هماهنگ است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخی دنبال جمع آوری غنیمت در کشتی هستند، رئیس بعدی هماهنگ است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید