معین تکلیف بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان

به گزارش مجله سرگرمی، یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از مشخص تکلیف بیمه تکمیلی و خدمات بهداشتی و درمانی جانبازان و ایثارگران در جلسه امروز (سه شنبه، 18 دی) کمیسیون اجتماعی اطلاع داد.

معین تکلیف بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان

روح الله بابایی صالح در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جلسه امروز(سه شنبه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما امروز در کمیسیون، دو فوریت بیمه ایثارگران -که صبح امروز هم در صحن علنی رأی آورده بود- را آنالیز کردیم.

وی با اشاره به حضور معاونت پارلمانی بنیاد شهید در این جلسه ، گفت: ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران، اصلاح شد. تبصره هایی از آن حذف و کلماتی به آن اضافه شد.

بابایی اضافه کرد: طبق رأی نمایندگان، خدمات بهداشتی و بیمه درمانی مکمل آزادگان، جانبازان و ایثارگران شاغل و غیرشاغل، بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان و والدین، همسران و فرزندان شهداء، بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: آقایان جعفرزاده ایمن آبادی و فرهنگی که از ابتداء پیگر این موضوع بودند، از پیشنهاددهندگان این طرح بودند. سایر نمایندگان نیز به این طرح رأی دادند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9864

به "معین تکلیف بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین تکلیف بیمه تکمیلی ایثارگران و جانبازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید