درخواست شفر از هیأت مدیره ، بین خودمان بماند

به گزارش مجله سرگرمی، شفر بر خلاف نظر برخی از اعضای هیات مدیره به الحاجی گرو و نیومایر چندان هم بی اعتقاد نیست و بر این باور است که این دو بازیکن تحت فشار هستند و استقلال از فرصت دادن به آنها ضرر نخواهد کرد.

درخواست شفر از هیأت مدیره ، بین خودمان بماند

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال استقلال در فصل جاری فراز و نشیب هایی داشت اما در مجموع تاکنون نتایج مطلوبی نگرفته است. حذف از جام حذفی و پذیرفتن دو شکست در لیگ برتر و قرار دریافت در رده هشتم جدول، قطعا نتایج مطلوبی برای این تیم به حساب نمی آید.

بعد از همه مشکلاتی که استقلال در این فصل پشت سر گذاشته حالا سرمربی و تیم مدیریتی این باشگاه در صدد هستند تا با استفاده از تعطیلات نیم فصل، نقاط ضعف را رفع نمایند و به جمع مدعیان قهرمانی بپیوندند. به خاطر همین سعی دارند از حالا پروژه نقل و انتقالات را استارت بزنند.

چند روز پیش بود که جواد قراب عضو هیات مدیره باشگاه با اعلام نارضایتی از دو خرید خارجی (گرو و نیومایر) خبر از بازگرداندن جباروف و تیام به استقلال داد که این موضوع به مذاق سرمربی آبی پوشان خوش نیامد.

شاید جواد قراب ناخواسته تصمیمات هیات مدیره در خصوص نقل و انتقالات را رسانه ای کرد، اما این موضوع ناراحتی شفر را در پی داشت چرا که او معتقد است نقل و انتقالات پروسه ای است که باید به وسیله سرمربی و مدیرعامل پیش برود.

شفر بر خلاف نظر برخی از اعضای هیات مدیره به الحاجی گرو و نیومایر چندان هم بی اعتقاد نیست و بر این باور است که این دو بازیکن تحت فشار هستند و استقلال از فرصت دادن به آنها ضرر نخواهد کرد.

220 - 10

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6614

به "درخواست شفر از هیأت مدیره ، بین خودمان بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست شفر از هیأت مدیره ، بین خودمان بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید