شهادت مودریچ، اتهام رئال مادرید علیه اینتر را برطرف کرد

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک کروات کهکشانی ها اتهامی که این تیم به مشتری ایتالیایی او نسبت داده را بی اساس جلوه داده است.

شهادت مودریچ، اتهام رئال مادرید علیه اینتر را برطرف کرد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه رئال مادرید دیگر نمی تواند شکایت خود علیه اینتر را به اتهام مذاکره مستقیم با لوکا مودریچ بدون در جریان گذاشتن باشگاه اسپانیایی پیگیری کند چرا که این بازیکن کروات این اتهام را بی اساس دانسته است.

دو باشگاه مدتی است که وارد یک درگیری رسانه ای گردیده اند. نخست رئال مادرید از اینتر به فیفا به اتهام مذاکره مستقیم با مودریچ شکایت کرد و پس از آن اینتر از خاویر تباس، رئیس سازمان لیگ اسپانیا به خاطر متهم کردن باشگاه های ایتالیایی به دور زدن قوانین شکایت کرد.

در همین حال اما برخی رسانه های اسپانیایی از جمله نشریه دن بالن گزارش نموده اند که مودریچ به فیفا شهادت داده که اتهام وارده گردیده از سوی رئال مادرید به اینتر بی اساس است، چون باشگاه ایتالیایی با او تماس مستقیم نداشته بلکه این خود او و مدیر برنامه هایش بوده اند که با نراتزوری تماس برقرار نموده اند.

کاپیتان تیم ملی کرواسی راغب بود که به هموطنانش در اینتر، یعنی ایوان پریشیچ، مارسلو بروزوویچ و شیمه ورسالیکو ملحق گردد اما با سرانجام مهلت خرید و فروش بازیکن در سری A، این جابجایی به بن بست خورد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 877

به "شهادت مودریچ، اتهام رئال مادرید علیه اینتر را برطرف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهادت مودریچ، اتهام رئال مادرید علیه اینتر را برطرف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید