جایگاه های تسلا با کنترل از راه دور گرم می شوند

به گزارش مجله سرگرمی، تسلا ویژگی جدیدی برای خودروهای خود فراهم نموده که به کاربران امکان می دهد جایگاه های خودرو را از راه دور گرم نمایند.

جایگاه های تسلا با کنترل از راه دور گرم می شوند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از انگجت، شرکت تسلا(Tesla)، اپلیکیشن تلفن همراه خود را به روزرسانی نموده تا گرم بودن جایگاه کاربر را در هوای سرد زمستان تضمین کند.

کاربران با استفاده از این اپلیکیشن می توانند سیستم گرمایشی جایگاه های خودرو را فعال نمایند. برای این کار، تنها باید روی بخشی از تصویر خودرو در اپلیکیشن کلیک کرد.

در صورتیکه خودروی الکتریکی، یک فرمان قابل گرم شدن داشته باشد، می توان از این اپلیکیشن برای فعال کردن آن نیز استفاده کرد. به نظر می رسد با یاری این اپلیکیشن، کاربران بتوانند میزان گرمای جایگاه ها را انتخاب نمایند؛ در نتیجه خودرو بیش از حد گرم نمی گردد.

تسلا علاوه بر ویژگی گرم کردن از راه دور، گزینه جدیدی نیز دارد که به کاربر امکان می دهد با یاری اپلیکیشن، قرار ملاقات مربوط به دریافت خدمات را برنامه ریزی کند. با یاری این ویژگی می توان علاوه بر درخواست خدمات مورد نظر، مناسب ترین تاریخ، زمان و مکان را برای دریافت آن معین کرد.

هر دو ویژگی جدید، در نسخه 3.8.0 اپلیکیشن تلفن همراه تسلا موجود هستند و کاربران در صورت تمایل به استفاده از آنها باید نرم افزار وسیله نقلیه خود را بروزرسانی نمایند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 8950

به "جایگاه های تسلا با کنترل از راه دور گرم می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه های تسلا با کنترل از راه دور گرم می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید