فریبا: استقلال به موقع استارت زد، یک بازیکن بزرگ در وسط زمین می خواهیم

به گزارش مجله سرگرمی، یک پیشکسوت استقلال معتقد است که تغییرات زیاد در بازیکنان این تیم، اتفاقی نیست که در دیگر تیم های بزرگ رخ دهد.

فریبا: استقلال به موقع استارت زد، یک بازیکن بزرگ در وسط زمین می خواهیم

بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال در گفت وگو با خبرنگاران درباره ارزیابی اش از شرایط استقلال برای حضور در لیگ نوزدهم اظهار کرد: استقلال سال جاری در زمان مناسبی اردوهایش را آغاز کرد. البته آغاز به موقع تمرینات زمانی به درد می خورد که بازی ها در تاریخ از پیش مشخص شده انجام می شد. استقلال پارسال گرفتاری دیر آغاز کردن را داشت اما سال جاری که به موقع تمریناتش را آغاز نموده، تاریخ آغاز مسابقات نامشخص است.

او اضافه نمود: نکته مثبت دیگری که وجود دارد این است که سال جاری تقریبا تیم کاملی از استقلال تمرین نموده است و نفرات منهای دو، سه نفر کامل بودند. به نظر من داستان خوب آغاز شده است و باید منتظر ماند که نتیجه اش چه می گردد.

این پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات زیاد بازیکنان آبی ها به این تیم ضربه می زند؟ شرح داد: زمان برای ایجاد هماهنگی وجود دارد به شرطی که بازی تدارکاتی زیادی داشته باشند. هیچ تیمی در جهان این همه تغیرات ندارند. در حال حاضر شرایط طوری شده که استقلال خانه تکانی نموده و از بازیکن باتجربه تا بی تجربه عوض شدند. این اتفاق، تجربه ای نیست که تیم های بزرگ داشته باشند و به همین دلیل باید صبر کنیم تا استقلال با چه روندی کارش را ادامه می دهد.

فریبا در ادامه درباره نیازهای استقلال در راه حضور در فصل جدید توضیح داد: استقلال سه تا گرفتاری دارد. یک، دروازه بان. شما فکر کن در آسیا بازی می کنید و در دقیقه 10 دروازه بانت اخراج یا مصدوم می گردد. شما باید دروازه بان دیگری برای جایگزینی داشته باشید که تجربه بازی مقابل طرفدار و شرایط سخت داشته باشد. دوم، یک دفاع چپ. در حال حاضر فقط زکی پور را داریم. البته شنیدم یک بازیکن امید قرار است به تیم بزرگسالان بیاید ولی بازی او را ندیدم.

او در سرانجام گفت: سومین و اساسی ترین کسری این تیم، نداشتن یک بازیکن بزرگ در وسط زمین است. البته نمی گویم نفراتی که آمدند بزرگ نیستند ولی در تیم های بزرگ جهان یک بازیکن محوری وجود دارد که همه قبولش دارند. ما بازیکنان بزرگ مانند وریا و فرشید اسماعیلی داریم منتها وریا پستش مدافع است. حضور چنین بازیکنی مهم است و اگر نداریم باید بسازیم. در حال حضار اگر علی کریمی قراردادش را امضا کند خوب است. این را هم باید بگویم که مسعود ریگی بازیکن بزرگی است. به نظرم او باتوجه به آماری که از خود به ثبت رسانده، خرید بسیار خوبی برای استقلال است.

rugozar.ir: مجله روگذر: مجله اخبار گردشگری

fastnote.ir: یادداشت سریع: گلچین اخبار و مقالات روز

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33854

به "فریبا: استقلال به موقع استارت زد، یک بازیکن بزرگ در وسط زمین می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: استقلال به موقع استارت زد، یک بازیکن بزرگ در وسط زمین می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید