لاورنس:تیم ملی ایران با کوشش زیادی بازی می نماید، برای برد به ایران آمده بودم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم فوتبال ترینداد و توباگو گفت:تیم ملی فوتبال ایران از سرمربی خوبی بهره می برد و بازیکنان این تیم نیز با تلاش تلاش به پیروزی دست یافتند.

لاورنس:تیم ملی ایران با کوشش زیادی بازی می نماید، برای برد به ایران آمده بودم

به گزارش ، دنیس لاورنس سرمربی تیم ملی فوتبال ترینداد و توباگو پس دیدار تیمش برابر تیم ملی فوتبال ایران گفت:برد در این دیدار را به تیم ملی فوتبال ایران تبریک می گویم .در حالی که از سفر طولانی به ایران خسته بودیم اما توانستیم بازی خوبی برابر این تیم داشته باشیم.عملکرد ایران در این دیدار دوستانه خوب بود و مربی خوبی نیز راهنمایی این تیم را برعهده دارد.

سرمربی تیم ملی ترینداد و توباگوادامه داد:ما برای پیروزی به مصاف تیم ملی فوتبال ایران آمده بودیم و کوشش خوبی را نیز برای تحقق این مسئله انجام دادیم .

لاورنس درباره شرایط و احتمال موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت های فوتبال آسیا 2019 گفت: نمی توانم نظری درباره با تیم ملی فوتبال ایران بدهم و بیشتر باید به تیم خودم بپردازم با این حال اما شاهد آن بودم که تیم ملی ایران برای پیروزی کوشش می نماید و این موضوع می تواند سبب موفقیت آن ها گردد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ترینداد و توباگو درباره خشونت بازیکنانش در دیدار برابر ایران گفت: فوتبال همین است و نمی توان با آرامش آن را انجام داد .بازی هجومی و بیشتر بازیکنان نیز در کوشش بودند تا بازی سختی را داشته باشند.با این حال اما تماشاگران این دیدار توانستند بازی خوبی را تماشا نموده و از حضورم در کشور ایران نیز خوشحالم.

تیم ملی فوتبال ایران 1 - 0 ترینیداد توباگو/ پیروزی نزدیک شاگردان کی روش در آخرین بازی دوستانه خانگی قبل از جام ملت ها

حواشی پیش از دیدار تیم های ایران و ترینیداد توباگو

برگزاری آخرین تمرین شاگردان کی روش پیش از رویارویی با ترینیداد توباگو

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6446

به "لاورنس:تیم ملی ایران با کوشش زیادی بازی می نماید، برای برد به ایران آمده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاورنس:تیم ملی ایران با کوشش زیادی بازی می نماید، برای برد به ایران آمده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید