پیشکسوت دوومیدانی: رئیس فدراسیون باید بحق و بدون تنش انتخاب گردد

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت دوومیدانی گفت: شرایط مجمع برای انتخاباتی که دم از جوانمردی و شجاعت می زند، درست نبود و رئیس فدراسیون باید در محیطی آرام و بدون تنش انتخاب گردد.

پیشکسوت دوومیدانی: رئیس فدراسیون باید بحق و بدون تنش انتخاب گردد

ولی الله صالح نیا، پیشکسوت دوومیدانی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص انتخابات دوومیدانی، گفت: انتخابات چیزی نبود که دوستان توقع داشتند به همین دلیل آقای کیهانی (رئیس سابق فدراسیون) جلسه را ترک کرد و فکر می کنم حق و حقوقی برای خود قائل بود که باید رعایت می شد. گویا در روز انتخابات قرار بوده مجمع به تعویق بیفتد اما چند دقیقه بعد تلفن آقای علی نژاد(معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان) زنگ می خورد و پس از آن می گوید که یک نفر دیگر به مجمع اضافه شده است.

او در این مورد اضافه نمود: آن شرایط برای انتخاباتی که دم از جوانمردی و شجاعت می زند، درست نبود. کاندیداها همگی با هم دوست و هم دوره ورزشی بودند و همه قابل احترام هستند در نتیجه هیچ کدام شان مقصر نیستد بلکه مسئولی که انتخابات را برگزار می نماید، مسئول است.

صالح نیا با بیان اینکه دوومیدانی به مدیر و مدبر احتیاج دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه دوومیدانی رشته ای پایه و مادر است و حتما باید رئیس داشته باشد تا برای المپیک و مسابقات پیش رو برنامه ریزی انجام بدهد، احتیاج است تا هر چه زودتر شرایط معین گردد. رئیس فدراسیون باید بحق و با دموکراسی مد نظر ورزشی ها، در محیطی آرام و بدور از تنش انتخاب گردد. نمی دانم برگزاری انتخابات با رای گیری از راه دور، تلفنی و نامه ای صحیح است یا نه؟ باید این مسائل را از مسئولان برگزار نماینده پرسید اما از آنجایی که المپیک در پیش است و این رشته هم چند ورزشکار المپیکی دارد باید شرایط خیلی زود معین گردد.

او در خصوص ورود سازمان بازرسی به حواشی انتخابات دوومیدانی گفت: اگر در چیزی غل وغش نباشد، احتیاجی به بازرسی و شکایت نیست؛ فرد وارد کارزار انتخاباتی می گردد و در خاتمه می برد یا می بازد اما اگر کاندیدایی حس کند حقی از او ضایع شده، شکایت می نماید.

این پیشکسوت دوومیدانی در انتها گفت: برای همه کاندیداها آرزوی سلامت و موفقیت دارم، هر کدام که به حق انتخاب شوند به دنبال یاری به دوومیدانی هستند و امیدوارم باعث سرافرازی شوند. در انتها برای مردم ایران و دنیا آرزوی سلامتی دارم چون این ویروس دنیاگیر شده و همه را به خطر انداخته است. امیدوارم پزشکان هر چه سریعتر برای آن راهکاری پیدا نمایند. در خاتمه برای هموطنانم در بهار 99 آرزوی سلامتی دارم.

salmandiar.ir: دیار سلمان | مجله گردشگری و مسافرتی

samitm.ir: مجله سامی | وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

sctm.ir: تیم علمی | مجله علمی و دانشگاهی، مقالات علمی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77749

به "پیشکسوت دوومیدانی: رئیس فدراسیون باید بحق و بدون تنش انتخاب گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشکسوت دوومیدانی: رئیس فدراسیون باید بحق و بدون تنش انتخاب گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید